O nas

Promyczek | O nas

Informacje ogólne

Nasze przedszkole istnieje 43 lata. W roku 2005 zostało przekształcone w placówkę niepubliczną i otrzymało nazwę „PROMYCZEK”
W „Promyczku” dzieci rozwijają umiejętności i zdolności realizując cele i zadania zgodnie z Nową Podstawą Programową. Nauczyciele pracują na bazie Programu Wychowania Przedszkolnego: Rozwój – Wychowanie – Edukacja autorstwa Anny Stalmach – Tkacz i Kariny Mucha. Ponadto nauczyciele stosują nowoczesne programy, metody i formy pracy z dziećmi, dbając o ich wszechstronny ich rozwój.

  • Odimienna metoda nauki czytania według Ireny Majchrzak
  • Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
  • Dziecięca matematyka wg Edyty Gruszczyk- Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej
  • Metoda „Dyscyplina bez nakazów” Agnieszki Chartanowicz
  • Metoda Edukacji przez Ruch Doroty Dziamskiej
  • Pedagogika Zabawy KLANZA

Misja przedszkola

Przedszkole dostarczy wysokiej jakości usług w zakresie kształcenia, wychowania i opieki.
Zapewni wdrażanie nowatorskiej oferty programowej i przedsięwzięć dających możliwość rozwoju dzieciom i pracownikom

Podejmie współpracę z różnorodnymi instytucjami i organizacjami lokalnymi i będzie swoje działania promowała w środowisku

Przedszkole będzie dążyło do jak najlepszego wykorzystania dostępnego zaplecza, aby zapewnić stymulujące, przyjazne i bezpieczne środowisko do realizacji wspólnych działań i celów zawartych w koncepcji.

Wizja Przedszkola

Przedszkole w swoich działaniach kieruje się ogólnie pojętym dobrem dziecka, wiedzą o jego rozwoju, potrzebach i możliwościach, poszanowaniem praw dzieci, rodziców i współpracowników, dostarczaniem pozytywnych wzorców zachowań oraz zaspakajaniem potrzeb klientów.

1. Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalność statutowej

  • Przedszkole przygotowuje dziecko do życia w społeczeństwie
  • Rozbudza zaciekawienie światem, wyposaża w niezbędną wiedzę i umiejętności pozwalające osiągnąć dojrzałość szkolą i zapewnić dobry start w szkole
  • Motywuje dziecko do samodzielności w działaniach oraz zapewnia sukcesy na miarę jego możliwości
  • Rozwija zainteresowania i uzdolnienia
  • Wyrównuje deficyty rozwojowe oraz pomaga rodzicom w podejmowaniu wczesnej interwencji specjalistycznej
Podtrzymuje tożsamość narodową etniczną, językową
  • Bada postępy dziecka dla zapewnia rozwój jego umiejętności
  • Zapewnia opiekę, wychowane i uczenie się w atmosferze akceptacji i bezpieczeństwa

2. Procesy zachodzące w przedszkolu

  • W przedszkolu wdrożona jest oferta zajęć zawierająca nowatorskie rozwiązania i formy pracy z dzieckiem
  • Przedszkole zapewnia każdemu dziecku możliwości realizacji własnych pasji, zainteresowań
  • W przedszkolu wdrożono system diagnozowania wiadomości, umiejętności i możliwości dzieci
  • Dzieciom udzielana jest pomoc w wyrównaniu szans edukacyjnych i rozwoju w ich własnym tempie

3. Funkcjonowanie przedszkola w środowisku lokalnym

  • Przedszkole współpracuje z instytucjami i organizacjami w środowisku
  • W przedszkolu wypracowane zostały zasady działania w zakresie współpracy z rodzicami i wzmacniania ich ról
  • Absolwenci przedszkola są dobrze przygotowani do dalszej edukacji
  • Działalność przedszkola promowana jest w środowisku

4. Zarządzanie przedszkolem

  • Praca nauczycieli oparta jest na realizacji wspólnych działań i celów zawartych w koncepcji pracy przedszkola
  • Nauczyciele planują działania, rozwiązują problemy i doskonalą metody i formy pracy
  • Dyrektor jest kreatywny i konsekwentny w działaniu, preferuje nowatorskie metody pracy z dziećmi
  • Warunki lokalowe i wyposażenie umożliwiają realizowanie przyjętych programów i projektów, sprzyjają zabawie, doświadczaniu i wypoczynkowi
  • Dyrektor prowadzi dobrą politykę kadrową

Dane adresowe

ul. Przedszkolna 1
14-100 Ostróda

Godziny otwarcia

Pn - Pt: 6:00 - 16:00
Sb: nieczynne

Dane firmowe

REGON: 281438168, NIP: 741-134-53-42
Nr konta: 82 1020 3613 0000 6002 0133 3806

Informacje ogólne

Przedszkole „Promyczek” – mieści się na ul. Przedszkolnej 1, w budynku byłego Przedszkola Miejskiego nr 7, który został wybudowany 1976 r. Lokal znajduje się w doskonałej lokalizacji. Miejsce jednocześnie jest spokojne i bezpieczne z dala od miejskiego ruchu.

To obszerny budynek o dwóch kondygnacjach, w którym znajduje się: 5 przestronnych sal dydaktycznych, doskonale oświetlonych, ciepłych, nowocześnie umeblowanych i bogato wyposażonych w pomoce edukacyjne. W salach znajdują się kąciki zabaw i zainteresowań, dostosowane do każdej grupy wiekowej. Przy każdej Sali dydaktycznej, znajdują się toalety, przystosowane dla dzieci w wieku przedszkolnym. Przedszkole wyposażone jest w sprzęt i przybory sportowe, wykorzystywane w trakcie zajęć gimnastycznych i zajęć gimnastyki korekcyjnej. Sprzęt zajmuje wyznaczone na ten cel pomieszczenie.

Lokal posiada dużą szatnię, przystosowaną dla każdego oddziału wiekowego, a parking położony na terenie posesji umożliwia bezproblemowo zaparkowanie i odprowadzenie dziecka do przedszkola. Na terenie placówki znajdują się duże zadrzewione działki, przeznaczone na place zabaw dla poszczególnych grup. Na placach zabaw znajdują się piaskownice, zjeżdżalnie, zabawkisprężynowe, drewniane auta, ścianka do zabaw kreatywnych. Sprzęt jest bezpieczny i dostosowany do wieku dzieci.

Placówka posiada dużą kuchnię z zapleczem magazynowym oraz windą. Kuchnia wyposażona jest w specjalistyczny, nowoczesny sprzęt kuchenny, dzięki któremu dzieci otrzymują smaczne i urozmaicone posiłki.

Lokal zapewnia bardzo dobre warunki na realizację innych czynności i zajęć wynikających z zadań statutowych przedszkola ze szczególnym uwzględnieniem zajęć opiekuńczo- wychowawczych, wynikających z potrzeb i zainteresowań wychowanków np. zajęcia logopedyczne, zajęcia rozwijające logiczne myślenie, nauka gry w szachy, zajęcia wspomagające rozwój indywidualny dzieci.

Nauczyciele

Kwalifikacje pracowników pedagogicznych
Dyrektor przedszkola, nauczyciel mianowany:
Dorota Czaplejewicz
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku: Dyplom w zakresie edukacji wczesnoszkolnej z nauczaniem zintegrowanym i wychowaniem przedszkolnym.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie: Dyplom w zakresie wczesnoszkolna edukacja zintegrowana
Nauczyciel dyplomowany:
Beata Brdak
WSP Bydgoszcz: Pedagogika, WSP TWP Olsztyn Licencjat: Pedagogika wczesnoszkolna
SN Sosnowiec: Wychowanie przedszkolne
Nauczyciel mianowany:
Agnieszka Polewiak
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku, Dyplom w zakresie edukacji przedszkolnej
Zespół Kolegiów Nauczycielskich w Szczytnie, Dyplom w zakresie wczesnej edukacji
Nauczyciel kontraktowy:
Daria Wolińska
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie, Dyplom w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej z logopedią
Nauczyciel mianowany:
Hanna Gadomska
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie
Dyplom w zakresie wczesnej edukacji
Nauczyciel mianowany:
Bożena Dziurdzia
Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Instytut Pedagogiki w Olsztynie
Dyplom w zakresie wczesnoszkolnej edukacji zintegrowanej
Nauczyciel stażysta:
Justyna Sikora
Uniwersytet w Warszawie, Dyplom w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie
Dyplom w zakresie: pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej
Nauczyciel mianowany:
Halina Bartnicka
SWP w Szczytnie Dyplom w zakresie wychowania przedszkolnego
Nauczyciel stażysta:
Joanna Wiadro
OSW w Olsztynie, Dyplom w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP, Dyplom w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej

Pracownicy obsługi

Referent do spraw zaopatrzenia
Halina Rybińska

Pomoc kuchenna
Małgorzata Kozłowska

Woźna oddziałowa
Grażyna Karpińska

Szefowa kuchni
Jolanta Kryszewska

Kucharka
Urszula Rutkowska

Woźna oddziałowa
Barbara Ociepska

Woźna oddziałowa
Iwona Motylska

Woźna oddziałowa/Pomoc kuchenna
Aneta Parciak

Pomoc nauczyciela
Joanna Krasodomska

Woźny, konserwator
Rober Drzazga

Odmienna metoda nauki czytania

wg Ireny Majchrzak. Za pomocą tej metody w sposób bezstresowy wprowadzamy dzieci w tajemniczy świat pisma, począwszy od zabaw z imieniem takich jak „Znajdź swoją wizytówkę”, „Czyje to imię” , układanie swojego imienia i kolegi ze wzorem i bez wzoru, następnie prowadzenie zabawy pt. „Loteryjka literowa”, „Nazywanie świata” oraz wiele innych gier i zabaw czytelniczych. Metoda ta jest bardzo skuteczna, ponieważ dzieci podczas zabawy nieświadomie dla nichwprowadzane są w świat liter.

Metoda Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej „Wspomaganie dzieci w rozwoju do skupiania uwagi i świadomego zapamiętywania”.

Za pomocą tej metody dzieci szybko opanowują treści wierszy, a przy tym doskonale się bawią, ucząc siebie i pluszowe misie. W nauce wiersza bardzo pomaga dzieciom także ilustrowanie treści ruchem.

Metoda Doroty Dziamskiej
„Edukacja przez ruch”

jest to bardzo ciekawa i lubiana metodą przez dzieci. Jej założeniem jest wielozmysłowe uczenie,
a u podstawy działania jej jest ruch, który zapewnia odpowiednie dotlenienie mózgu, zintegrowany sposób uczenia się organizmu oraz aktywizację czterech obszarów rozwojowych dziecka: fizycznego, emocjonalnego, społecznego oraz poznawczego. Dzięki tej metodzie nauczyciele mogą kształtować sprawność ruchową i manualną dzieci poprzez bardzo interesujące prace plastyczne.

„Edukacja Matematyczna”
wg prof. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej

Metoda ta pozwala w atrakcyjny sposób wprowadzać dzieci w obszary matematyki. To koncepcja wspomagania rozwoju umysłowego dzieci, realizowana tak, aby zapewnić im sukcesy. Najważniejsze są osobiste doświadczenia dziecka, stanowią one budulec z którego dziecięcy umysł tworzy pojęcia i umiejętności matematyczne . W grupach dzieci 5- letnich prowadzimy dodatkowe zajęcia dla dzieci o zarysowujących się uzdolnieniach matematycznych, wyłonionych podczas badania w arkuszem diagnostycznym.

Metoda Dobrego Startu wg M. Bogdanowicz

Głównym założeniem MDS jest wspomaganie rozwoju psychomotorycznego dziecka poprzez odpowiednio zorganizowaną zabawę i aktywne wielozmysłowe uczenie symboli graficznych: łatwych wzorów, wzorów literopodobnych, liter i znaków matematycznych. Realizacja tego założenia odbywa się poprzez rozwijanie funkcji, które biorą udział w uczeniu się czytania i pisania (poznawczych: wzrokowo-przestrzennych, słuchowo-językowych i ruchowych) oraz ich współdziałania (integracji percepcyjno-motorycznej). Inne cele to kształtowanie lateralizacji, świadomości schematu ciała (jego części oraz lewej i prawej strony) i przestrzeni. MDS reprezentuje polisensoryczne, aktywne podejście do pracy z dziećmi. Występują w niej trzy elementy: element motoryczny to ćwiczenia ruchowe, ruchowo-słuchowe, a także ruchowo-słuchowo-wzrokowe czyli ruchy zharmonizowane z rytmem piosenki, wykonywane podczas reprodukowania znaków graficznych; element słuchowy to piosenki, wierszyki, zdania, wyrazy; element wzrokowy to znaki graficzne (łatwe wzory, wzory literopodobne, litery i znaki matematyczne.

„Dyscyplina bez nakazów”

innowacyjna metoda Agnieszki Chartanowicz. Ta metoda odpowiada na potrzeby dzieci w trzech aspektach. Zaspokojenie potrzeby otrzymywania atrakcyjnego komunikatu przez dzieci. Dzieci uczestniczą w spektaklach edukacyjnych prowadzonych przez nauczyciela, który stosuje wielokanałowy przekaz (wzrok, słuch, dotyk, ruch). Poprzez tańce wychowańce czyli atrakcyjne zabawy muzyczno- ruchowe, dzieci uwalniają z ciała nadmiar energii w kontrolowany przez nauczyciela sposób. Dzieci mogą przenieść swoją uwagę na spokojniejszą zabawę i naukę. W tej metodzie dziecko poznaje także potrzebę zaspokojenia własnej godności i wolności. Poznaje wartości wolności szacunku i czuje się zsanowane. Dzięki temu uczy się szanować i dawać wolność innym. Atrakcyjność przekazu spektakli „ShowPedagogika” – Dyscyplina bez nakazów, powoduje, że dzieci pragną uczestniczyć w zajęciach w wolności i szacunku.

Metoda pedagogiki zabawy „Klanza”

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis.Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim. Phasellus fermentum in, dolor. Pellentesque facilisis. Nulla imperdiet sit amet magna. Vestibulum dapibus, mauris nec malesuada fames ac turpis velit, rhoncus eu, luctus et interdum adipiscing wisi. Aliquam erat ac ipsum. Integer aliquam purus. Quisque lorem tortor fringilla sed, vestibulum id, eleifend justo vel bibendum sapien massa ac turpis

Rytmika

Zajęcia z rytmiki odbywają się raz w tygodniu w czasie realizacji podstawy programowej. Trwają od 15 do 30 minut w zależności od grupy wiekowej. Zajęcia prowadzi pani mgr Małgorzata Księżopolska., absolwentka Akademii Muzycznej.

Religia

Na zajęcia z nauki religii uczęszczają dzieci z grup starszych (Zające, Zuchy, Starszaki). Religia odbywa się raz w tygodniu , prowadzi ją mgr Beata Choińska nauczyciel teologii. Uczestnictwo w zajęciach jest bezpłatne i dobrowolne.

Język angielski

Zajęcia języka angielskiego w „Promyczku” prowadzi szkoła językowa RES Primae – metodą Res Primae Friends. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i trwają 20 minut, prowadzone całkowicie w języku angielskim. Nauczycielem prowadzącym  zajęcia jest Pani mgr Marzena Krysiak .Zajęcia są bezpłatne.

Zajęcia rozwijające uzdolnienia matematyczne

Na zajęcia uczęszczają dzieci w wieku 5-6 lat, wyłonione na podstawie diagnozy matematycznej prowadzonej wg wskazówek Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu w okresie od marca do czerwca. Zajęcia prowadzi  Pani  mgr Agnieszka Polewiak. Zajęcia są nieodpłatne.

Nauka gry w szachy

Prowadzona jest w grupach dzieci 5 i 6 letnich. Podczas zajęć dzieci dzielone są według stopnia umiejętności, co ułatwia naukę. Zajęcia trwają 30 minut, prowadzi je instruktor szachowy. Zajęcia są dodatkowo płatne.

Gimnastyka korekcyjna

Na zajęcia z gimnastyki korekcyjnej uczęszczają dzieci z wadami postawy. Odbywają się one raz w tygodniu. Zajęcia prowadzi Pani mgr Krystyna Krolczuk rehabilitant wad postawy. Zajęcia opłacają rodzice dzieci.

Nauka tańca towarzyskiego

Naukę tańca towarzyskiego prowadzi instruktor tańca szkoły CARO mgr Mariusz Dull. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i są odpłatne.

Rozkład zajęć na rok 2018/2019

WRZESIEŃ
2018

Sprzątanie świata (Wszystkie grupy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięgę.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Dzień Przedszkolaka (Wszystkie grupy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Listopad
2018

"Polak przedszkolak" (Wszystkie grupy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Pasowanie (Biedronki)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Andrzejki (Zuchy i Starszaki)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Zajęcia pokazowe dla rodziców (Zuchy, Starszaki, Zające i Krasnale)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Grudzień
2018

Mikołajki (Wszystkie grupy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Jasełka (Zające)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Styczeń
2019

Dzień babci i dziadka (Wszystkie grupy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Zajęcia pokazowe dla rodziców (Biedronki)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Luty
2019

Bal karnawałowy (Wszystkie grupy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Walentynki (Krasnale)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Marzec
2019

Powitanie wiosny (Wszystkie grupy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Kwiecień
2019

Zajęcia pokazowe dla rodziców (Zuchy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Zajęcia pokazowe dla rodziców (Starszaki)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Zajęcia pokazowe dla rodziców (Zające)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Maj
2019

Zajęcia pokazowe dla rodziców (Biedronki)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Zajęcia pokazowe dla rodziców (Krasnale)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Dzień mamy i taty dla rodziców (Wszystkie grupy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Czerwiec
2019

Dzień dziecka (Wszystkie grupy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Pożegnanie 6 latków (Zuchy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Pożegnanie 6 latków (Starszaki)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.

Zielona noc (Zuchy)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Zielona noc (Starszaki)

Impreza, która trwa oko 90min i biorą w niej udział rodzice dzieci, nauczyciele prowadzący, dyrektor.
Dzieci zostają symbolicznie przyjęci do grona przedszkolaków i składają przysięge.
Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście. Obowiązuje strój elegancki zarówno dla dzieci jak i rodziców. Więcej informacji udzielamy osobiście.

Informacje ogólne

Zapisy dzieci na rok szkolny 2019/20120 rozpoczynamy od 1 MARCA 2019.
Wydawanie i zbieranie kart zgłoszeń dzieci do przedszkola trwa od 1.03.2019 – 25.03.12019.
Druk wniosku o przyjęcie dziecka do przedszkola można otrzymać u dyrektora placówki, w sekretariacie lub pobrać poniżej.

Ilość dostępnych miejsc ograniczona!

Wymagane dokumenty

Do przeprowadzenia poprawnie rekrutacji potrzebny jest:

Karta zgłoszeniowa.doc (pobierz)

Informacje ogólne

Opłaty związane z pobytem dziecka w przedszkolu wnoszą rodzice w wyznaczonym na tablicy informacyjnej terminach, w formie gotówkowej lub przelewu bankowego, nie później niż do 20 dnia każdego miesiąca.

Opłata stała w roku szkolnym 2018/2019 wynosi 230 zł
Stawka żywieniowa wynosi 7,50 zł